Urban Rivals Wiki
Advertisement

Witamy na Urban Rivals Wiki

Wikia wzorowana na angielskiej Wikii . Informacje czerpane ze stron:

Nowości w grze

06.04.2012 r. Uwaga: zła lalka

Można było sądzić, że sytuacja w Clint City uległa poprawie: Sammy dba o porządek nie zabijając nikogo swoimi taserami, Holly piecze pyszne ciastka dla swoich koleżanek, a Aleister swoje zdolności medialne wykorzystuje do potajemnego wzbogacenia Sakrohm. Jednak w ciemnościach czai się niedobra, mała lalka zwana Cutey... Nie, ulice wciąż nie są bezpieczne! Zdobądź te postacie w zestawach Sklepu


04.04.2012 r. Format Standard

Dziś wprowadzamy format Standard. Format ten opiera się na liście postaci aktualizowanej co 6 miesięcy i uwzględniającej tylko te postacie, które pojawiły się mniej niż 3 lata przed unowocześnieniem (łącznie z kartami Ld). Jedynie te postacie, Leaderzy oraz karty z zestawów początkowych będą dozwolone w Standardzie. W celu odróżnienia postaci dozwolonych od tych zakazanych w Standardzie, do obrazu dodaliśmy tło, które być może już zauważyłeś. Aby dowiedzieć się więcej o Standardzie kliknij tutaj. Życzymy dobrej gry!


30.03.2012 r. Miejska dżungla

Krazan, którego wychowali Kiki i jego przyjaciele, porusza się po mieście ze zwinnością małpy, drapieżnością wilka, przeszywającym spojrzeniem gigantycznego wróbla i solidnym krokiem...mm... Yookie'go. Czy to wszystko wystarczy jednak, aby sprawić lanie rywalom i zaimponować pięknej Jeenie? Wesprzyj go w realizacji jego zadań! Krazan Ld jest postacią legendarną do zdobycia wyłącznie za wykonanie powiązanych z nią misji. Aby uzyskać tę postać musisz odblokować jej ostatnią misję przed 29 kwietnia.


23.03.2012 r. Wszyscy na torze

Młody raper Randal i piękna hrabina Lydia spotkali się w nocnym klubie Borgia’s Palace i zakochali się bez pamięci na przekór wszystkiemu. Na szczęście nie poczęstowali się "niezwykłymi" drinkami w wykonaniu trucicielki Ivy. Nancy chętnie poszłaby potańczyć, ale była zbyt zajęta wynoszeniem Williama z płonącego budynku. Zdobądź te postacie w zestawach Sklepu


16.03.2012 r. Powrót graficiarza

Po ostatnich odwiedzinach zbirów Rządu mury w Clint City znów stały się nieskazitelne, neutralne i sterylne. Dla Kreenka Ld jest to oczywiście nie do zniesienia, więc wyrusza na misję polegającą na pokrywaniu ich setkami tagów i graffiti! Kreenk Ld jest postacią legendarną do zdobycia wyłącznie za wykonanie powiązanych z nią misji. Aby uzyskać tę postać musisz odblokować jej ostatnią misję przed 15 kwietnia.


16.03.2012 r. Zatrute jaja

W Clint City Uppers organizują wielkie polowanie na jaja. Chcąc się zemścić na swoim synu Kazayanie, Heitachi korzysta z okazji i przy pomocy wiedźmy Endory, przemyca kilka zatrutych jaj. Czy uda Ci się udaremnić ich obłędny plan i uchronić swoje punkty życia w evencie personelu "Zatrute jaja"? Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.


12.03.2012 r. To już nie moja wojna

"Po latach ciężkich walk u boku La Junta, Jane Ramba postanowiła wyruszyć w poszukiwaniu spokoju i ciszy w odległym klasztorze. Heegrn wiedziała, że ten dzień nastąpi i korzysta z okazji, aby po cichu wymknąć się i powrócić do swojej mniej niebezpiecznej epoki.Od poniedziałku - 19 marca 2012 r., postacie Jane Ramba i Heegrn już nie będą dostępne w zestawach Sklepu. Gracze, którzy posiadają już te karty będą mogli w dalszym ciągu nimi normalnie grać. Ich sprzedaż w Markecie jest zablokowana do środy 14 marca rano. "


09.03.2012 r. Kreacje wieczorowe

Wyjątkowy pokaz mody dziś wyłącznie dla Clint TV. Odcienie różu są modne w tym sezonie, o czym świadczą mundurek Lucy, strój cybernetycznej Ewy odziewający Kersten, czy też czerwień na tle białej sukni Umy. Ze stołu mikserskiego wydobywa się awangardowe brzmienie Maazka, którego ubiór pewnego dnia prawdopodobnie będzie również w modzie...Zdobądź te postacie w zestawach Sklepu


02.03.2012 r. Misja: Wolność

Naja Ld, po stawieniu czoła członkom Vortex w rodzinnym mieście Balgenheim, przybywa do Clint City, aby przyłączyć się do klanu La Junta. Wzbogacona o doświadczenie w terenie, przygotowuje się teraz do przeprowadzenia ekspedycji klanów miasta przeciwko Dregnowi i jego sojusznikom. Pomóż jej w misjach przeciwko wojskom przyszłości, aby zachować wolność Clint City!Naja Ld jest postacią legendarną do zdobycia wyłącznie za wykonanie powiązanych z nią misji. Aby uzyskać tę postać musisz odblokować jej ostatnią misję przed 1 kwietnia.